Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis,Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

karte

AS “CATA” aicina klientus rēķināties ar iespējamiem, no  pārvadātāja  un  autobusa vadītāja neatkarīgiem, ārkārtas pārtraukumiem norēķinu karšu darījumu apstrādē, kas var būt saistīti ar mobilā interneta pārklājumu, traucējumiem banku norēķinu sistēmā vai citiem tehniskiem iemesliem.

 Lūdzam pasažierus vienmēr nodrošināties ar iespēju autobusos par braucienu norēķināties skaidrā naudā!

 Atgādinām, ka biļetes bezskaidrā naudā bez komisijas maksas iespējams iegādāties arī izmantojot “Mobilly” aplikāciju vai mājas lapā mobilly.lv.

 

AS CATA
07.10.2019.

Turpmāk AS “CATA” abonementu izmantošanas termiņš būs 60 dienas. Vairāk par abonementiem lasīt šeit!

 

AS CATA
16.08.2019

2019.gada jūnijā akciju sabiedrībā “CATA” norisinājās kvalitātes pārvaldības sistēmas pārsertifikācijas audits. Auditēta tika darbības sfēra - PASAŽIERU REGULĀRIE PĀRVADĀJUMI. Auditu veica starptautiskās auditoru kompānijas “SGS Latvia Ltd” auditori.

Akciju sabiedrība “CATA” kopš 2007.gada jūlija ir apliecinājusi spēju sistemātiski sasniegt sertifikācijas darbības sfēras - PASAŽIERU REGULĀRIE PĀRVADĀJUMI - pakalpojuma atbilstību standarta prasībām, kā arī īstenot organizācijas politiku un mērķus.

Pamatojoties uz audita rezultātiem, kvalitātes pārvaldības sistēma ir novērtēta un atzīta par atbilstošu ISO 9001:2015 standarta prasībām.

Izsniegtais sertifikāts ir spēkā no 2019.gada 18.jūlija līdz 2022.gada 17.jūlijam.

AS CATA
23.07.2019.

AS “CATA” abonementa biļetes derīgas arī SIA “VTU Valmiera” autobusos

Pasažieru pārvadātāji AS “CATA” un SIA “VTU Valmiera”, domājot par klientu ērtībām, pakalpojuma kvalitāti un ātrumu, ir noslēguši līgumu, kas paredz, ka no 2019.gada 22.jūlija AS “CATA” abonementa biļetes ir derīgas arī SIA “VTU Valmiera” autobusos un SIA “VTU Valmiera” abonementu biļetes – AS “CATA” autobusos.

AS “CATA” un SIA “VTU Valmiera” ieviestās vienotās elektroniskās abonementa kartes (abonementa biļetes) ir derīgas iegādes kvītī norādītajā maršrutā vai starp norādītajām pieturām. Tas ļaus pasažierim neatkarīgi no pārvadātāja, kas izdevis karti, doties ceļā ar pirmo autobusu, kas kursē nepieciešamajā maršrutā.

Atgādinām, ka, ņemot vērā piešķirto atlaidi, kas ir no 10 līdz 20% (to nosaka braucienu skaits), abonementa biļetes ir īpaši izdevīgas strādājošiem un skolēniem, kuri ar autobusu vienā maršrutā brauc regulāri.

Informācija par abonementa biļešu veidiem, atlaidi un iegādi pieejama: www.cata.lv un www.vtu-valmiera.lv

CATAVTUAB

AS CATA
22.07.2019.

KarteOgre

AS “CATA”, bez bāzes uzņēmuma Cēsīs, līdz šim bija sešas struktūrvienības – filiāles: Limbažos no 1959.gada, Ainažos no 1972.gada, Siguldā no 1974.gada, Saulkrastos no 1974.gada, Ērgļos no 1986.gada un Aizkrauklē no 2016.gada. Atbilstoši reorganizācijas - apvienošanas rezultātiem un LR Uzņēmumu reģistra valsts notāra 27.06.2019. lēmumam, SIA “Ogres autobuss” pēc reorganizācijas – pievienošanās AS "CATA" un izslēgšanas no Uzņēmumu reģistra, kļuvusi par AS “CATA” septīto struktūrvienību - filiāli.

AS “CATA” vadība sveic visus SIA “Ogres autobuss” darbiniekus savā kolektīvā un cer uz draudzīga, darbīga, lojāla un saliedēta kolektīva pievienošanos lielajai AS “CATA” darbinieku saimei. Ceram uz kopīgi sasniegtiem, uz attīstību vērstiem mērķiem, augstiem darba rezultātiem un kvalitatīvi sniegtiem pakalpojumiem.

Reorganizācijas – apvienošanas rezultātā AS “CATA” līdzšinējais pamatkapitāls pieauga līdz 1 496 689.60 EUR, ko veido 1 069 064 akcijas ar nominālvērtību 1.40 EUR. Pamatkapitāla palielināšanai tika emitētas akcijas, uz kuru iegūšanu tiesības bija Ogres un Ķeguma novada pašvaldībām un tās tika apmaksātas ar SIA “Ogres autobuss” mantu. Pēc uzņēmumu apvienošanas bilances kopsumma pieauga par 1 milj. 20 tūkst. EUR, apgrozījums 2019.gadā sasniegs 14 milj. 100 tūkst. EUR, nobraukums: 12 milj. 800 tūkst. km gadā un vidējais darbinieku skaits ir pieaudzis līdz 470 darbiniekiem.


AS CATA
05.07.2019.

Atbilstoši Ministru kabineta 2018.gada 27.novembra noteikumiem Nr.748 “Padziļinātās sadarbības programmas darbības noteikumi”, no 2019.gada 1.janvāra ir stājusies spēkā jauna modeļa Padziļinātās sadarbības programma (turpmāk – programma), kas paredz automātisku darbības procesu, t.i., ieviests automātisks nodokļu maksātāju izvērtēšanas un programmā iekļaušanas process.

Atlases kritēriji dalībai programmā ir komersanta saimnieciskās darbības finanšu un nefinanšu rādītāju rezultāts, kas neparedz administratīvo slogu nodokļu maksātājam.

Izvērtējot informāciju, AS “CATA” atbilst iekļaušanai programmas Bronzas līmenī.

Sadarbībai šai programmā VID  izraugās uzņēmumus, izvērtējot tos pēc 15 kritērijiem. Tie nosaka, ka uzņēmumam nedrīkst būt VID administrēto nodokļu parādu, uzņēmums un tā vadītājs nav veikuši noziedzīgus nodarījumus tautsaimniecībai un nav pieļāvuši negodprātīgu rīcību finanšu un darba tiesisko attiecību jomā. Bronzas līmeņa dalībniekam jāizpilda arī nosacījums, ka iepriekšējā gadā un izvērtēšanas brīdī uzņēmuma darbinieku mēneša vidējie darba vietā gūtie ienākumi nav mazāki par 80 procentiem no Centrālās statistikas pārvaldes noteiktās vidējās darba samaksas valstī.

Programmas dalībniekus vērtē reizi četros mēnešos.

Bronzas limenis

 

AS CATA
19.03.2019

Ik dienu reģionālo sabiedrisko transportu izmanto vairāk nekā 130 tūkstoši pasažieru. To vidū ir arī tādi, kuri nezināšanas vai vieglprātības dēļ regulāri apdraud savu un citu satiksmes dalībnieku drošību, novērojuši autobusu vadītāji. Atbalstot Valsts policijas informatīvo kampaņu par senioru drošību uz ceļa “Strauja sirds, bet kājas lēnas”, Autotransporta direkcija aicina sabiedriskā transporta pasažierus,  īpaši gados vecākos un bērnus pēc izkāpšanas no sabiedriskā transporta ievērot ceļu satiksmes noteikumus.

“Reģionālo autobusu vadītāji ik dienu novēro dažādas bīstamas situācijas uz ceļa, kurās pasažieri rīkojas neapdomīgi. Cilvēki maldās domājot, ka, stāvot uz ceļa aiz vai pirms sabiedriskā transporta, viņi atrodas drošā zonā. Patiesībā tā nav – sabiedriskais transportlīdzeklis ir kā aizsegs, kurā esot, pasažieris kļūst neredzams citiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Tāpēc, izkāpjot no autobusa vai arī vilciena, vislabāk ir nogaidīt, līdz tas ir aizbraucis, pārliecināties par citu transportlīdzekļu neesamību un tikai tad šķērsot ceļu,” uzsver Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš, atgādinot arī garāmbraucošajiem transportlīdzekļu vadītājiem vienmēr būt modrākiem, kad pieturā piestājis sabiedriskais transports.

Sabiedriskā transportlīdzekļa izmēri ir lieli, tāpēc, stāvot pieturvietā, tas ierobežo pasažieru iespējas pārredzēt ceļa braucamo daļu un pamanīt tuvojošos automašīnu. Vienlaikus stāvošs autobuss ierobežo arī garām braucošo transportlīdzekļu vadītāju iespējas pamanīt izkāpušos pasažierus un nepieciešamības gadījumā laicīgi nobremzēt. Īpaši riskantas situācijas var rasties miglas, lietus vai snigšanas apstākļos un diennakts tumšajā laikā, kad ir apgrūtināta redzamība. Turklāt diennakts tumšajā laikā un nepietiekamas redzamības apstākļos pasažierus, kuri neizmanto gaismu atstarojošos elementus, pamanīt pieturvietās ir grūtāk, īpaši, ja mugurā ir tumšs apģērbs.

Autotransporta direkcija vērš iedzīvotāju uzmanību uz tipiskākajām situācijām, kurās pasažieri pēc izkāpšanas no autobusa apdraud sevi un citus ceļu satiksmes dalībniekus:

  1. izkāpjot no autobusa, pasažieri apiet autobusu no priekšpuses, nostājas tam priekšā un mēģina šķērsot ceļu. Šādās situācijās gājējs ir neredzams tiem transportlīdzekļiem, kas brauc autobusa braukšanas virzienā. Tāpat arī autobusa vadītājs var nepamanīt priekšā stāvošo cilvēku. Turklāt jāpiebilst, ka no šādas pozīcijas gājējs ceļu nepārredz pietiekoši labi, lai varētu pārliecināties par drošību;

  2. izkāpjot no autobusa, pasažieri apiet autobusu no aizmugures un mēģina šķērsot braucamo ceļu. Šādās situācijās gājējs ir neredzams tiem transportlīdzekļiem, kas brauc pretējā virzienā. Arī šajā gadījumā šķērsot ceļu ir bīstami, jo tas nav pietiekoši labi pārredzams, lai varētu pārliecināties par drošību;

  3. gājējs ir ģērbies tumšās drēbēs un ir bez gaismu atstarojošiem elementiem. Redzamības apstākļus vēl vairāk pasliktina diennakts tumšais laiks un nokrišņi. Ja gājējs ir bez gaismu atstarojošajiem elementiem un ģērbies tumšās drēbēs, viņš ir neredzams, ne tikai esot pieturvietā, bet arī gar ceļa malu, mērojot ceļu uz pieturvietu vai mājup.

Autotransporta direkcija aicina visus sabiedriskā transporta pasažierus būt atbildīgiem un ievērot ceļu satiksmes noteikumus, kā arī nepārvērtēt savas un citu ceļu satiksmes dalībnieku spējas!

 

lejupielde

Raksts no VSIA Autotransporta direkcijas mājas lapas www.atd.lv
22.02.2019.
Akciju sabiedrība “CATA” iznomā biroja telpas  11.4 m2  un  24.4 m2 platībā,  Cēsīs, Jāņa Poruka ielā 8.
Telpu nomas maksa: EUR 5.00 + PVN par m2.
Par 35.00 EUR mēnesī piedāvājam apsargātu autostāvvietu teritorijas pagalmā.
Ēkai ir laba dislokācija, 5. minūšu gājiena attālumā atrodas autoosta, dzelzceļa stacija, ir vieta automašīnu novietošanai, kā arī ēkā darbojas bistro.

Detalizētāku informāciju  un par iespēju telpas aplūkots klātienē  aicinām zvanīt uz tālruni: 64107808 darba dienās no 8:00 – 17:00.

 

AS CATA
15.02.2019.

Informējam, ka no 2019.gada 1.marta AS “CATA ” apkalpotajos reģionālās nozīmes maršrutos noteikts līgumsods:

  1. par sabiedriskā transporta pakalpojumu izmantošanu bez samaksas vai braukšanai derīgas biļetes 25.00 EUR apmērā;
  2. par sabiedriskā transporta pakalpojumu izmantošanu bez derīgas biļetes, kas apliecina samaksu par bagāžas vai dzīvnieku pārvadāšanu 5.00 EUR apmērā.
  • Atgādinām, ka pasažierim ir pienākums iegādāto biļeti saglabāt līdz brauciena beigām!
 
AS CATA
29.01.2019.

top10parvadataji0

Gādājot par kvalitatīvi sniegtiem sabiedriskā transporta pakalpojumiem reģionālās nozīmes maršrutu tīklā, Autotransporta direkcija aizvadītajā gadā vērsa pastiprinātu uzmanību pasažieru pārvadātāju darbam. 2018. gadā tika veiktas 1844 pārbaudes reģionālo maršrutu autobusos, kas ir par 36% vairāk nekā 2017. gadā, un, salīdzinot ar 2015. gadu, pieaugums ir 175%. Rezultāti liecina, ka palielinoties pārbaužu apjomam, samazinās pārkāpumu skaits un aug pakalpojumu kvalitāte. Vienlaikus Autotransporta direkcija ir noteikusi 10 atbildīgākos pasažieru pārvadātājus.

Reģionālās nozīmes maršrutu tīkls veido 79,5 miljonus kilometru, un to apkalpo 26 uzņēmumi, kas nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem. 2018. gadā Autotransporta direkcija veica pārbaudes visos pārvadātāju apkalpotajos maršrutos – tās bija gan plānotās, gan arī, balstoties uz pasažieru sniegto informāciju un sūdzībām, veiktas iepriekš neplānojot. No visām 1844 veiktajām pārbaudēm pārkāpumi tika konstatēti 130 gadījumos jeb 7%. Visbiežākie pārkāpumi saistīti ar neatbilstošas biļetes izsniegšanu vai brauciena biļetes neizsniegšanu vispār, kā arī tika konstatēts, ka atsevišķi pārvadātāji nav uzstādījuši kustības sarakstus pieturvietās vai nevar uzrādīt dokumentus, kuriem brauciena laikā jāatrodas autobusā.

Pārbaužu veikšana ir viens no veidiem, kā Autotransporta direkcija uzrauga sabiedriskā transporta pakalpojumu izpildi. Lai arī braukšanas biļešu tirdzniecības un cita veida pārkāpumi tiek konstatēti regulāri, Autotransporta direkcija novēro sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos un pārvadātāju atbildīgu rīcību, kas mazina pārkāpumu iespējamību turpmāk. Piemēram, videonovērošanas kameru uzstādīšana autobusos, bezskaidras naudas norēķinu sistēmu ieviešana.

Balstoties uz 2018. gadā veikto pārvadātāju pārbaužu rezultātiem un ņemot vērā katra pārvadātāja apkalpotā maršrutu tīkla apjomu, pasažieru iesūtītās sūdzības un uzslavas, Autotransporta direkcija ir noteikusi 10 atbildīgākos pasažieru pārvadātāju uzņēmumus. Jau otro gadu tiek paziņoti tie pārvadātāji, kas rūpīgi un apzinīgi pilda savus darba pienākumus un kuru apkalpotajos maršrutos pārkāpumu nav vai to skaits ir ļoti mazs.

2018. gadā atbildīgākie pasažieru pārvadātāji ir SIA Balvu autotransports, AS CATA, SIA Dobeles autobusu parks, SIA Gulbenes autobuss, SIA Jelgavas autobusu parks, SIA Jēkabpils autobusu parks, AS Nordeka, AS Rēzeknes autobusu parks, Pašvaldības SIA Ventspils reiss un SIA VTU Valmiera. Pasažieru pārvadāšana ir ļoti atbildīgs darbs, kas nozīmē ne tikai profesionāli vadīt autobusu, bet vienlaikus arī godprātīgi veikt autobusa vadītājam uzticētos pienākumus, pārzināt un ievērot daudzas normatīvo aktu prasības un būt laipnam pret pasažieriem. Darbs, kas tiek veikts atbildīgi, ir visu mūsu uzslavas vērts.

Autotransporta direkcija aicina arī iedzīvotājus būt atbildīgiem pasažieriem un, izmantojot sabiedriskā transporta pakalpojumus, vienmēr paņemt biļeti par savu braucienu, kā arī saglabāt to līdz brauciena beigām. Sabiedriskā transporta maršrutu un reisu lietderību un nepieciešamību nosaka pasažieru plūsma, savukārt statistiku par reisa pieprasījumu veido pasažieriem izsniegtais biļešu skaits. Par konstatētiem pārkāpumiem, kas saistīti ar pasažieru pārvadājumiem, aicinām ziņot Autotransporta direkcijai vai attiecīgajam pasažieru pārvadātājam.

 

Raksts no VSIA Autotransporta direkcijas mājas lapas www.atd.lv
28.01.2019.

AS “CATA” informē, ka ar 2019.gada 1.janvāri tiek slēgta Siguldas autoostas autobusu biļešu kase.

Turpmāk biļešu tirdzniecība tiks nodrošināta autobusos (gan skaidrā naudā, gan ar bankas norēķinu kartēm) un interneta vietnēs:
mobilly.lv (bez papildus komisijas maksas) un bezrindas.lv.

Abonementa kartes, norēķinoties ar skaidru naudu, varēs  iegādāties vai papildināt AS “CATA” Siguldas filiālē, Siguldā, Vidzemes šosejā 22.

Darba laiks Siguldas filiālē:

  • Darba dienās no plkst. 8:00 līdz 19:00 (pārtraukums no 12:00 līdz 13:00)
  • Sestdienās no plkst. 8:00 līdz 19:00 (pārtraukums no 11:00 līdz 13:00)
  • Svētdienās un svētku dienās Siguldas filiāle slēgta.

Tālrunis informācijai: 25445573.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

AS CATA
18.12.2018.

Saskaņā ar šī gada 1. jūnijā Sabiedriskā transporta padomes pieņemto lēmumu no 2019. gada 1. janvāra tiek mainīta minimālā braukšanas maksa atsevišķos reģionālajos vietējās nozīmes autobusos Pierīgas un Rīgas teritorijā, kā arī republikas nozīmes pilsētās un reģionālās attīstības centros. Pierīgas un Rīgas pasažieriem minimālā braukšanas maksa ir noteikta viens eiro. Savukārt republikas nozīmes pilsētās tā būs 70 centi un reģionālās attīstības centros – 60 centi. Braukšanas maksa pārējos vietējās nozīmes maršrutu posmos un reģionālajos starppilsētu maršrutos nemainīsies un paliks līdzšinējā.

Paredzamais minimālais braukšanas maksas pieaugums ir samērā neliels – 10 līdz 20 centi. Atbilstoši Sabiedriskā transporta padomes lēmumam minimālā maksa braucieniem reģionālās vietējās nozīmes autobusos uz/no pieturvietām Rīgā būs viens eiro līdzšinējo 80 centu vietā. Minimālā braukšanas maksa uz/no pieturvietām republikas nozīmes pilsētās Daugavpilī, Jēkabpilī, Jelgavā, Jūrmalā, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī noteikta 70 centi līdzšinējo 60 centu vietā. Attīstības centru (Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Dobele, Gulbene, Krāslava, Kuldīga, Limbaži, Līvāni, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Saldus, Sigulda, Smiltene, Talsi, Tukums, Valka) pieturvietās minimālā braukšanas maksa būs 60 centi līdzšinējo 50 un 55 centu vietā.

Piemēram, šobrīd biļete braucienam reģionālās nozīmes autobusos un mikroautobusos no Ulbrokas Stopiņu novadā līdz Rīgai maksā 80 centus, no Baložiem Ķekavas novadā līdz Rīgai maksā 85 centus, savukārt no 2019. gada 1. janvāra brauciena biļete maksās vienu eiro. Pasažierus, kuri  jau šobrīd par biļeti braucienam uz vai no Rīgas maksā vienu eiro un vairāk, gaidāmās izmaiņas neskars. Analoģiski nosacījumi ir arī republikas nozīmes pilsētās un attīstības centros. Ja šobrīd brauciens uz vai no republikas nozīmes pilsētas maksā 70 centus vai vairāk, arī pēc jaunā gada braukšanas maksa saglabāsies nemainīga. Savukārt pasažieri, kuri maksā par braucienu 60 centus, piemēram, braucot no Valmieras uz Kocēniem, no 2019. gada 1. janvāra maksās 70 centus. Tāpat arī attīstības centru teritorijās – ja šobrīd brauciens reģionālajā autobusā uz vai no attīstības centra maksā 60 centus un vairāk, tad arī turpmāk maksa saglabāsies līdzšinējā, bet pasažieri, kuri par braucienu šobrīd maksā 50 vai 55 centus, piemēram, mērojot ceļu no Kuldīgas uz Priedaini Kurmāles pagastā, nākamgad maksās 60 centus.

Izmaksas, kas saistītas ar sabiedriskā transporta pakalpojumiem nemitīgi pieaug, braucēju skaits autobusos katru gadu samazinās (izņemot prognozes par 2018. gadu), savukārt maksa par braucienu reģionālās nozīmes autobusos ir saglabāta nemainīga vairākus gadus – tas ir viens no iemesliem, kāpēc valsts budžeta līdzekļi, kas atvēlēti sabiedriskajam transportam, nav pietiekami. Lai saglabātu sabiedriskā transporta biļešu maksu, maršrutu un reisu skaitu līdzšinējā apmērā, un vienlaikus būtu iespējams kompensēt pārvadātājiem zaudējumus par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, minimālās maksas palielināšana attiecīgajos reģionālās nozīmes maršrutos ir visoptimālākais risinājums šī brīža situācijā.

Nosakot braukšanas maksu, tiek ņemti vērā ne tikai izdevumi un iedzīvotāju pirktspēja, bet arī tas, ka sabiedriskais transports pilda sociālo funkciju un nodrošina iedzīvotāju mobilitāti. Tādēļ braukšanas maksa, tostarp minimālā braukšanas maksa, ir zemāka nekā faktiskās izmaksas, un starpību starp izmaksām un ieņēmumiem no pasažieru biļetēm dotē valsts. Kopumā pārvadātāju ieņēmumi veido vien 50 % no kopējām sabiedriskā transporta pakalpojumu izmaksām.

 
Raksts no VSIA Autotransporta direkcijas mājas lapas www.atd.lv
14.12.2018.

Sagaidot Latvijas simtgadi, VSIA Autotransporta Direkcija aicina ikvienu Latvijas iedzīvotāju izmantot sabiedrisko transportu – autobusu vai vilcienu –, un doties apceļot Latviju, izbraucot septiņus Latvijas valstiskuma veidošanās ceļus – Līvu, Jēkaba, Brīvības, Baltijas, Daugavas, Gaismas un Māras ceļu. Ceļi ved pa sabiedriskā transporta maršrutiem, un, tos izbraucot, var apskatīt gan vēsturiski nozīmīgās vietas un objektus, gan dzirdēt stāstus par personībām un notikumiem, kas sekmējušas valsts dibināšanu un nacionālās identitātes veidošanos.

Kristiāns Godiņš,  VSIA Autotransporta direkcija vadītājs: “Visbiežāk iedzīvotāji izmanto autobusu vai vilcienu, lai nokļūtu uz darbu, izglītības iestādēm, brauktu pie ārsta vai ciemos pie radiem. Taču sabiedrisko transportu var arī izmantot, lai dotos tūrisma un atpūtas braucienos.  Asociācija Lauku ceļotājs ir izstrādājusi septiņus maršrutus – Latvijas valstiskuma veidošanās ceļus, ar kuriem aicinām iepazīties, izpētīt, atrast sevi interesējošo, izplānot braucienu un doties uz autobusa vai vilciena pieturu.”

Latvijas valstiskuma veidošanās ceļu kartē ir ļoti daudz interesantu vietu, kurās piestāt. Piemēram, Andreja Pumpura muzeja apmeklējums Lielvārdē tieši valsts simtgades priekšvakarā būs patriotisku noskaņu raisošs pasākums. Jāizvēlas Daugavas ceļa maršruts un jāieplāno brauciens uz Lielvārdi ar sabiedrisko transportu – autobusu vai vilcienu. Autobusa braukšanas biļete maršrutā Rīga–Lielvārde maksās 2.55 eiro, bet vilciena biļete  – 1.90 eiro vienā virzienā. Daudzbērnu ģimenēm ar 3+ Ģimenes karti tiek piemērota 50% atlaide no brauciena biļetes pilnas cenas, bet daudzbērnu ģimenes skolēniem un studentiem – 90% atlaide.

Baltijas ceļš 350 km garumā vijas no Latvijas-Lietuvas robežas punkta Grenctālē caur Bausku, Rīgu, Siguldu, Cēsīm, Valmieru, Rūjienu līdz pat Unguriņiem pie Latvijas–Igaunijas robežas. Baltijas ceļš mūsu atmiņās glabā 1989. gada 23. augusta notikumus, kad vairāki tūkstoši iedzīvotāju sadevās rokās, savienojot Baltijas valstu galvaspilsētas dzīvā dalībnieku ķēdē.

Brīvības ceļš  mūs aizvedīs no Rīgas caur Dobeli, Saldu, Skrundu, Durbi un Grobiņu uz Liepāju. Tā garums ir 255 km. Šī maršruta apkārtnē norisinājušies daudzi notikumi, kas tieši saistīti ar Latvijas valsts veidošanos un Brīvības cīņām.

Daugavas ceļš vijas gar mūsu likteņupi Daugavu no Rīgas caur Jēkabpili, Daugavpili, Krāslavu līdz Piedrujai. Tas ir 340 km garš. Tas ir varenais un senais tirdzniecības ceļš ar skaistiem un unikāliem dabas skatiem Daugavas loku posmā.

Gaismas ceļš ir izbraucams no Alūksnes caur Gulbeni, Tirzu, Jaunpiebalgu, Vecpiebalgu, Liezēri, Cesvaini līdz Madonai. Tā garums ir 200 km. Šajā senajā tirdzniecības ceļā var atklāt un izpētīt kā tika izplatītas zināšanas un kultūra. Brauciens ar mazo Alūksnes-Gulbenes bānīti ļaus piedzīvot braukšanas prieku un vienlaikus nokļūt galapunktā.

Jēkaba ceļš ir mērojams no Jelgavas caur Dobeli, Kandavu, Sabili, Kuldīgu, Ēdoli, Alsungu līdz Jūrkalnei. Tas ir 215 km garš. Brauciens pa šo ceļu iezīmēs Kurzemes hercogistes laikus.

Līvu ceļš mūs aizvedīs no Ventspils caur Kolku, Rīgu, Saulkrastiem līdz Ainažiem. Ceļš ir 370 km garš. Izbraucot šo maršrutu varēs izstaigāt seno lībiešu takas, iepazīties ar seno līvu dzīvesveidu un vēsturi.

Māras ceļš meklējams Māras zemē. Tas vijas no Berķeneles pie Latvijas-Lietuvas robežas caur Daugavpili, Aglonu, Aizkalni, Lūznavu, Lipuškiem, Rēzekni, Sarkaņiem līdz Ludzai. Tas ir 220 km garš.  Skaists un poētiski gleznains ceļš, kas iezīmēs gan Latgales katolisko identitāti.

“Braukšana ar autobusu vai vilcienu ir salīdzinoši lētāka nekā brauciens ar automašīnu. Braucot ar sabiedrisko transportu nav arī jākoncentrējas uz ceļu un automašīnas vadīšanu, tāpēc var izbaudīt krāšņās Latvijas ainavas. Īpaši izdevīgi doties tūrisma braucienos ir daudzbērnu ģimenēm, jo 3+ Ģimenes karte sniedz ievērojamas atlaides braucienu biļetēm, bet valsts svētkos, piemēram, 18. novembrī, daudzbērnu ģimenes sabiedriskajā transportā var braukt bez maksas, “ Kristiāns Godiņš norāda uz sabiedriskā transporta priekšrocībām.

VSIA Autotransporta direkcija aicina izmantot šādus maršrutus, lai dotos pa Latvijas valstiskuma ceļiem ar autobusu vai vilcienu:

Līvu ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7514

Rīga - Ainaži

AS "CATA"

Autobusa maršruts 7946

Rīga - Mazirbe

AS "NORDEKA"

Autobusa maršruts 7947

Rīga - Roja - Talsi

AS "Talsu Autotransports"

Vilciena maršruts

Rīga - Sloka

AS “Pasažieru vilciens”

Vilciena maršruts

Rīga -  Skulte

AS “Pasažieru vilciens”

Jēkaba ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7938

Kuldīga - Kandava - Rīga

AS "NORDEKA"

Autobusa maršruts 7938

Pāvilosta - Kuldīga - Kandava - Rīga

AS "NORDEKA"

Autobusa maršruts 7363

Jelgava - Dobele

SIA "Dobeles autobusu parks"

Vilciena maršruts

Rīga - Jelgava

AS “Pasažieru vilciens”

Vilciena maršruts

Jelgava - Dobele

AS “Pasažieru vilciens”

Brīvības ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7937

Rīga - Liepāja

Rīga-Liepāja    AS "Liepājas autobusu parks",
AS "NORDEKA"

Vilciena maršruts (2x nedēļā)

Rīga - Liepāja

AS “Pasažieru vilciens”

Baltijas ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7730

Rīga - Cēsis

AS "CATA"

Autobusa maršruts 7743

Rīga - Rūjiena

SIA "VTU Valmiera"

Autobusa maršruts 6255

Rīga - Sigulda

AS "CATA"

Autobusa maršruts 7480

Rīga - Bauska

AS "NORDEKA", SIA “AIPS”

Vilciena maršruts

Rīga - Sigulda

AS “Pasažieru vilciens”

Vilciena maršruts

Rīga -  Cēsis - Valmiera

AS “Pasažieru vilciens”

Daugavas ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7983

Rīga - Daugavpils

SIA "Daugavpils autobusu parks",
AS "NORDEKA"

Autobusa maršruts 7010

Rīga - Jēkabpils

SIA "Jēkabpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 7046

Rīga - Krāslava

SIA "Daugavpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 7543

Daugavpils - Krāslava

SIA "Daugavpils autobusu parks"

Vilciena maršruts

Rīga - Krustpils

AS “Pasažieru vilciens”

Vilciena maršruts

Rīga - Daugavpils

AS “Pasažieru vilciens”

Gaismas ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 9896

Alūksne - Jēkabpils

SIA "Jēkabpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 5445

Alūksne - Anna - Gulbene

SIA "Sabiedriskais autobuss"

Vilciena maršruts (bānītis)

Gulbene - Alūksne

AS “Pasažieru vilciens”

Vilciena maršruts

(Rīga - Madona)
Madona - Gulbene

AS “Pasažieru vilciens”

Māras ceļš

Sabiedriskā transporta veids, Nr.

Maršruta nosaukums

Pārvadātājs

Autobusa maršruts 7479

Daugavpils - Rēzekne

SIA "NORMA-A", SIA "Daugavpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 5506

Daugavpils - Špoģi - Aglona - Priežmale

SIA "Daugavpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 7444

Rēzekne - Ludza

SIA "NORMA-A"

Autobusa maršruts 7541

Daugavpils - Rēzekne - Ludza

SIA "Daugavpils autobusu parks"

Autobusa maršruts 6569

Rēzekne - Kaunata - Zosna - Rēzekne

AS "Rēzeknes autobusu parks"

Vilciena maršruts

Krustpils - Rēzekne - Ludza

AS “Pasažieru vilciens”

Plašāka informācija par maršrutiem Latvijas valstiskuma veidošanās ceļi ir rodama asociācijas Lauku ceļotājs mājaslapā: https://www.celotajs.lv/lv.

 

Raksts no VSIA Autotransporta direkcijas mājas lapas www.atd.lv
29.10.2018.

2018.gada jūnijā akciju sabiedrībā “CATA” norisinājās kvalitātes pārvaldības sistēmas uzraudzības audits, vienlaicīgi ar uzraudzības auditu notika pāreja uz ISO 9001:2015 standartu. Auditēta tika darbības sfēra - PASAŽIERU REGULĀRIE PĀRVADĀJUMI. Auditu veica starptautiskās auditoru kompānijas “SGS Latvia Ltd” auditori.

Akciju sabiedrība “CATA” ir apliecinājusi spēju sistemātiski sasniegt sertifikācijas darbības sfēras - PASAŽIERU REGULĀRIE PĀRVADĀJUMI - pakalpojuma atbilstību standarta prasībām, kā arī īstenot organizācijas politiku un mērķus.

Pamatojoties uz audita rezultātiem, kvalitātes pārvaldības sistēma ir novērtēta un atzīta par atbilstošu ISO 9001:2015 standarta prasībām.

Izsniegtais sertifikāts ir spēkā no 2018.gada 13.jūlija līdz 2019.gada 17.jūlijam.

Sertifikats2018

AS CATA
16.08.2018

1533562763716

Jau sesto gadu Siguldas novada pašvaldība sadarbībā ar AS „CATA” vairākām iedzīvotāju grupām dod iespēju 13 novada sabiedriskā transporta un skolēnu pārvadājumu maršrutos pārvietoties bez maksas, uzrādot Siguldas novada iedzīvotāja ID karti. Šonedēļ maršrutā Sigulda–Kaķīškalns–Institūts–Sigulda uzsācis kursēt jaunais „Mercedes–Benz Citaro” pazeminātās grīdas autobuss, kurš ieguvis ierasto krāsaino veidolu ar saukli „Siguldieši brauc!”.

„Pērnā gada AS „CATA” apkoptie dati liecina, ka pašvaldības līdzfinansētos autobusus novadnieki izmantojuši 76 615 reižu. Šos autobusus izmanto ne tikai skolēni, bet arī citi novadnieki, dodoties savās ikdienas gaitās. Un likumsakarīgi ir tas, ka pilsētas maršrutā pārvietojas nu jau jauns un ērts zemās grīdas autobuss, kurš var pārvadāt cilvēkus ratiņkrēslos un māmiņas ar bērnu ratiem, tādējādi veicinot novadnieku mobilitāti pilsētas teritorijā. Pašvaldība mērķtiecīgi plāno satiksmes infrastruktūras uzlabošanu, kā arī satiksmes organizācijas maiņu pilsētas centrā, liekot uzsvaru uz ērtu pārvietošanos ar kājām un velosipēdiem, uzlabojot drošību uz ielām, gājēju ietvēm un veloceliņiem.

Atgādinām, ka Siguldas novada pašvaldība sadarbībā ar AS „CATA” vairākām iedzīvotāju grupām dod iespēju 13 novada sabiedriskā transporta un skolēnu pārvadājumu maršrutos pārvietoties bez maksas, uzrādot Siguldas novada iedzīvotāja ID karti. Saskaņā ar Siguldas novada pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr.10 „Par braukšanas maksas atvieglojumiem sabiedriskajā transportā” braukšanas maksas atvieglojumus 100% apmērā, uzrādot Siguldas novada iedzīvotāja ID karti, var saņemt Siguldas novadā reģistrēto vispārējās un profesionālās ievirzes izglītības iestāžu izglītojamie neatkarīgi no deklarētās dzīvesvietas, pilna laika studenti, trūcīgās un maznodrošinātās personas, daudzbērnu ģimenes, pensionāri, personas ar III invaliditātes grupu, kā arī personas, kuras piedalījušās Černobiļas atomelektrostacijas avārijas seku likvidēšanā un personas, kuru mēneša vidējie ienākumi pēdējos 12 mēnešos nepārsniedz 70% no Centrālās statistikas pārvaldes oficiālajā statistikas paziņojumā publicētā valstī strādājošo pagājušā gada mēneša vidējās darba samaksas apmēra. Tāpat bez maksas pārvietoties var pirmsskolas vecuma bērnu un vispārējo izglītības iestāžu skolēnu līdz 6.klasei pavadošā persona.

 

Rakstā izmantota informācija no www.sigulda.lv
08.08.2018.

Lai paaugstinātu sniegto pakalpojumu kvalitāti un norēķinu ērtības autobusu pasažieriem, AS ”CATA” ar 2017.gada 1.novembri ir ieviesusi mūsdienīgu un drošu klientu servisu - iespēju pasažieriem AS “CATA” autobusos  par biļešu iegādi veikt maksājumus  izmantojot jebkuras bankas norēķinu kartes, t.sk. bezkontakta tehnoloģijas.

Bezskaidras naudas norēķinu bankas terminālu uzstādīšana AS “CATA” autobusos pakāpeniski tika uzsākta 2017.gada septembra mēnesī. Maksa par braucienu un bagāžas pārvadāšanu, maksājot ar bankas norēķinu karti, ir tāda pati kā norēķinoties ar skaidru naudu. Bezskaidras naudas norēķini autobusā pasažieriem ir ērtāki, kā arī tie būtiski atvieglo autobusu vadītāju darbu. Šobrīd bezskaidras naudas norēķini tiek nodrošināti AS “CATA” reģionālās nozīmes maršrutu autobusos (izņemot Cēsu pilsētas un Cēsis - Priekuļi autobusus).  

Lai autobusā par biļeti un bagāžas pārvadāšanu norēķinātos ar bankas karti, līdzīgi kā par pirkumu veikalā vai jebkuru citu pakalpojumu, pasažierim bankas terminālī jāievada savas norēķinu kartes PIN kods. Savukārt pasažieri, kuriem ir bezkontakta norēķinu karte, autobusā biļeti var apmaksāt, to pietuvinot pie bankas termināla ekrāna, bez PIN koda ievadīšanas.

AS “CATA” aicina klientus rēķināties ar iespējamiem, no  pārvadātāja  un  autobusa vadītāja neatkarīgiem, ārkārtas pārtraukumiem norēķinu karšu darījumu apstrādē, kas var būt saistīti ar mobilā interneta pārklājumu, traucējumiem banku norēķinu sistēmā vai citiem tehniskiem iemesliem.

 Lūdzam pasažierus vienmēr nodrošināties ar iespēju autobusos par braucienu norēķināties skaidrā naudā!

Atgādinām, ka biļetes bezskaidrā naudā bez komisijas maksas iespējams iegādāties arī izmantojot “Mobilly” aplikāciju vai mājas lapā mobilly.lv.

 

AS CATA
07.10.2019.

 

10. maijā, tika uzsākta informatīvā kampaņa “Neapzodz sevi – paņem biļeti!” ar mērķi veicināt iedzīvotāju līdzatbildības sajūtu, pieprasot braukšanas biļeti, par kuru pasažieris ir samaksājis, un nepieļaut biļešu tirdzniecības pārkāpumus autobusos. Autotransporta direkcijas kontrolieri periodiski konstatē pārkāpumus, kas saistīti ar biļetes neizsniegšanu vai biļetē norādītās pieturvietas neatbilstību tai, ko pasažieris nosaucis. Tāpat par šo tēmu tiek saņemtas sūdzības no pašiem iedzīvotājiem. Šobrīd, kad piešķirtais finansējums nav pietiekams, lai uzturētu reģionālo maršrutu tīklu esošajā apjomā, ir būtiski, lai Autotransporta direkcijai iesniegtie dati par sabiedriskā transporta izmantošanas biežumu būtu atbilstoši reālajam pieprasījumam.

Pēdējo gadu laikā Autotransporta direkcija ir palielinājusi veikto kontroļu skaitu reģionālo maršrutu autobusos, vairāk nekā 500 maršrutu ir ieviestas abonementa biļetes, lai pasažierim nevajadzētu katru braukšanas reizi pirkt biļeti, maksājot skaidrā naudā, 120 maršrutos pasažieru pārvadājumi tiek veikti ar autobusiem, kuros ierīkota videonovērošana, 219 maršrutos ir ieviesti bezskaidras naudas norēķini, tomēr ar šiem pasākumiem nepietiek, lai izskaustu biļešu tirdzniecības pārkāpumus, jo tādi joprojām tiek konstatēti, kā arī nereti par šo tēmu sūdzas paši pasažieri. Izplatītākie pārkāpumi ir biļetes neizsniegšana pasažierim, nulles vērtības biļetes izsniegšana pasažierim, kurš par to ir samaksājis, kā arī biļetē norādītās pieturvietas nesakritība ar to pieturu, ko pasažieris nosaucis autobusa vadītājam biļetes iegādes brīdī.

“Nākamgad tiks sludināts konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada. Plānots, ka no 2021. gada visos autobusos būs ieviesti bezskaidras naudas norēķini un videonovērošana, kas ļaus novērst biļešu tirdzniecības pārkāpumus, bet šobrīd, kad visi autobusi vēl nav aprīkoti, nozīmīga loma ir tieši pasažieriem. Pēdējos gados ir panākts būtisks progress pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā, piemēram, šobrīd vidējais autobusu vecums ir tikai 11 gadi, bet vēl gadu atpakaļ tas bija 12,28 gadi. Uzlabojot kvalitāti un attīstot lojalitātes programmas, ir izdevies samazināt pasažieru skaita kritumu, tomēr pārvadāto pasažieru skaita statistika reizēm aizvien neatbilst faktiskajam pieprasījumam,” uzsver satiksmes ministrs Uldis Augulis.

“Nereti iedzīvotāji autobusa vadītājam samaksā, bet biļeti nepaņem, domājot, ka tas palīdzēs šoferim gūt papildu peļņu, tomēr pasažieri, iespējams, neapzinās, ka tādējādi viņi riskē ar reisu skaita samazināšanu šajā maršrutā. Diemžēl ir bijuši gadījumi, kad neatbildīgu pasažieru un negodprātīgu autobusu vadītāju darbības rezultātā nākas slēgt reisu, neskatoties uz to, ka realitātē pēc tā bijis pieprasījums. Tādēļ kampaņas ietvaros plānots aicināt iedzīvotājus ņemt biļeti, braucot sabiedriskajā transportā, jo tas ir veids, kā parādīt, ka reiss ir vajadzīgs. Turklāt pasažierim, kuram brauciena laikā nav biļetes vai tā ir neatbilstoša, draud līdz 20 eiro liels naudas sods vai izsēdināšana no autobusa,” ņemt biļeti aicina Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.

Kampaņas “Neapzodz sevi – paņem biļeti!” laikā reģionālajos maršrutos kursēs deviņi autobusi ar kampaņas simboliku, kā arī visos autobusos būs izvietoti plakāti, uzlīmes vai ekrānos pārraidīta informācija par biļetes ņemšanas svarīgumu un pasažieru iespējām sazināties ar Autotransporta direkcijas kontrolieriem, ja tiek konstatēts biļetes tirdzniecības pārkāpums. Nesaņemot biļeti vai konstatējot citus biļešu tirdzniecības pārkāpumus, pasažieri varēs sazināties ar kontrolieriem visu diennakti, sūtot īsziņu vai zvanot pa tālruni 27776621 un norādot autobusa maršrutu, brauciena dienu un laiku, kā arī pieturvietu, kurā pasažieris tika uzņemts autobusā. Tāpat kampaņas ietvaros Autotransporta direkcija publicēs karti ar maršrutiem, kuros iespējama reisu skaita samazināšana biļetes neizsniegšanas dēļ. Šie maršruti tiek atlasīti, balstoties uz autobusu kontrolieru konstatētajiem pārkāpumiem un pasažieru iesniegtajām sūdzībām.

Par valsts SIA Autotransporta direkcija

Autotransporta direkcija ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā, autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā, kā arī sabiedriskā transporta plānošanā. Regulāri veicot sabiedriskā transporta finanšu analīzi un auditu, direkcija nodrošina vienotu, nepārtrauktu un pieejamu sabiedriskā transporta sistēmu visā valstī. Autotransporta direkcijas uzdevums ir īstenot virkni pasākumu kompleksu, lai Latvijas autopārvadātājiem tiktu nodrošināta likumīga iespēja veikt pārvadājumus Latvijas teritorijā un ārpus tās.

Papildu informācijai:
Zane Plone,
VSIA Autotransporta direkcija
Sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: + 371 67686485

Lai paaugstinātu sniegto pakalpojumu kvalitāti un norēķinu ērtības autobusu pasažieriem, AS ”CATA” ar 2017.gada 1.novembri ir ieviesusi mūsdienīgu un drošu klientu servisu - iespēju pasažieriem AS “CATA” autobusos  par biļešu iegādi veikt maksājumus  izmantojot jebkuras bankas norēķinu kartes, t.sk. bezkontakta tehnoloģijas.

Bezskaidras naudas norēķinu bankas terminālu uzstādīšana AS “CATA” autobusos pakāpeniski tika uzsākta 2017.gada septembra mēnesī. Maksa par braucienu un bagāžas pārvadāšanu, maksājot ar bankas norēķinu karti, ir tāda pati kā norēķinoties ar skaidru naudu. Bezskaidras naudas norēķini autobusā pasažieriem ir ērtāki, kā arī tie būtiski atvieglo autobusu vadītāju darbu. Šobrīd bezskaidras naudas norēķini tiek nodrošināti AS “CATA” reģionālās nozīmes maršrutu autobusos, izņemot pilsētu (Cēsis, Priekuļi, Sigulda) autobusus.  

Lai autobusā par biļeti un bagāžas pārvadāšanu norēķinātos ar bankas karti, līdzīgi kā par pirkumu veikalā vai jebkuru citu pakalpojumu, pasažierim bankas terminālī jāievada savas norēķinu kartes PIN kods. Savukārt pasažieri, kuriem ir bezkontakta norēķinu karte, autobusā biļeti var apmaksāt, to pietuvinot pie bankas termināla ekrāna, bez PIN koda ievadīšanas.

Ārkārtas gadījumos (tehnisku iemeslu dēļ) norēķini ar bankas kartēm  autobusos var nestrādāt, tāpēc lūdzam pasažierus nodrošināties ar iespēju par braucienu norēķināties arī skaidrā naudā.

Vienlaikus atgādinām, ka no 2017.gada 1. aprīļa AS “CATA” apkalpotajos reģionālās nozīmes maršrutos piedāvājam iegādāties dažādu kategoriju elektroniskās abonementa kartes, kas, ņemot vērā piešķirto atlaidi no 10 – 20%, ir īpaši izdevīgas strādājošiem un skolēniem, kuru pārvietošanās vajadzības ir regulāras. 

 

AS CATA
23.11.2017.
Ja autobuss ir aprīkots ar drošības jostām, AS CATA aicina pasažierus piesprādzēties - parūpējoties par savu un līdzcilvēku drošību. Mūsdienās drošības jostas ir izstrādātas, domājot par to lietotāju komfortu un labsajūtu, vienlaikus nodrošinot savu funkcionalitāti.
 
Vēršam uzmanību uz CSDD slēptās kameras eksperimenta video kā panākt, lai autobusu pasažieri piesprādzējas:

Nav noslēpums, ka drošības jostas jālieto un jāpiesprādzējas arī starppilsētu autobusos. Taču izrādās, ka šis fakts joprojām raisa izbrīnu lielai daļai pasažieru, kuri ar autobusu dodas uz kādu no Latvijas pilsētām, secināts CSDD kampaņas “Dzīvības josta” ietvaros veiktajā eksperimentā.  Kā apliecina slēptās kameras video, drošības jostas nejauši izvēlētā autobusā nebija lietojis  neviens  pasažieris. Savukārt pēc atraktīvas CSDD instruktāžas, ko par pārsteigumu pasažieriem  veica stjuarte, atgādinot, kur atrodas drošības jostas, kā tās lietot un cik tas ir būtiski dzīvībai, piesprādzējās un droši ceļu turpināja pilnīgi visi autobusā sēdošie.
Vēsturiskas prakses dēļ autobusos piesprādzējas vien retais.
Ja drošības jostu lietošana automašīnās jau kļuvusi par ieradumu, tad starppilsētu autobusos vērojama gluži cita situācija. Visiem autobusiem, kas ražoti pēc 2006. gada, ir jābūt aprīkotiem ar drošības jostām, taču tās izmanto vien retais pasažieris.
 
 
AS CATA
15.12.2016.

Kontakti

Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis, Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

Izziņas

Izziņas par autobusu kustību un informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu:

Cēsu AO
64122762
29163880
   
Limbažu AO
64021045
29395243
   
Siguldas fil.
25445573
   
Saulkrastu fil.
67951551
   
Ainažu fil.
29424920
   
Aizkraukles fil. 65122635
   
Ogres fil. 29121621
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.
Lasīt vairāk! Piekrītu!