Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis,Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

AS „CATA” arī 2010.gadā veica klientu aptauju, lai noskaidrotu klientu apmierinātību ar AS „CATA” sniegtajiem pakalpojumiem, tai skaitā, lūdza klientus atbildēt uz jautājumiem:
• kā Jūs vērtējat AS „CATA” autoostu personāla darba kvalitāti (kompetence, attieksme, apkalpošanas kultūra)? 
• kā Jūs vērtējat biļešu kontrolieru darba kvalitāti (attieksme, pārbaužu biežums)? 
• kā Jūs vērtējat autobusu vadītāju darba kvalitāti (kompetence, attieksme, apkalpošanas kultūra)? u.c.


Apkopojot klientu aptaujas rezultātus, AS „CATA” vadība nonāca pie secinājuma, ka vispārējais klientu apmierinātības līmenis ir audzis – vairāki AS „CATA” autobusu vadītāji ir pamanīti un uzslavēti tieši savas pozitīvās attieksmes, sapratnes un izpalīdzības dēļ. 
AS „CATA” vadība secināja, ka ir nepieciešams turpināt celt savu darbinieku (īpaši autobusu vadītāju, kontrolieru un Cēsu autoostas darbinieku) kvalifikāciju, jo ir pierādījies, ka šāda apmācība ir devusi pozitīvu ieguldījumu AS „CATA” attīstībā un vispārējā tēla uzlabošanā. 
2011.gada 8.februārī uzņēmumā norisinājās kārtējais Saskarsmes kultūras seminārs, kuru vadīja Pedagoģijas maģistre, izglītības psiholoģe, Nodarbinātības valsts aģentūras ārštata lektore, karjeras izglītības konsultante Viktorija Markule.
Seminārā pasniedzēja vērsa darbinieku uzmanību uz negatīvo emociju kontrolēšanu, stresa mazināšanu un profesionālu pieeju konfliktsituācijās. Pasniedzēja uzklausīja darbinieku pieredzi un kopīgiem spēkiem risināja dažādas situācijas pagātnē, lai novērstu konfliktu un dažādu nesaprašanos ar klientiem rašanos nākotnē. 
Tāpat V.Markule iesaistīja darbiniekus profesionālo testu pildīšanā un diskusiju veidošanā, lai darbinieki apzinātos sevi kā personību, sajustos novērtēti un apzinātos, ka viņu veicamais darbs ir sabiedrībai nepieciešams. 
Vairākums darbinieku seminārā iegūto informāciju pierakstīja un uzdeva jautājumus pasniedzējai. Semināram beidzoties, darbinieku emocionālais stāvoklis bija jūtami uzlabojies, kas ļauj cerēt, ka darbinieki sajutās uzklausīti, novērtēti, atguvuši optimismu un seminārā iegūtās zināšanas izmantos praksē.
Paldies AS „CATA” darbiniekiem, kuri 2011.gada 8.februārī piedalījās seminārā „Saskarsmes kultūra” un aktīvi iesaistījās diskusijās! Tas apliecina Jūsu ieinteresētību strādāt un censties AS „CATA” interesēs, kā arī celt uzņēmuma prestižu starp citiem Latvijas pasažieru pārvadātājiem!
 

Kontakti

Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis, Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

Izziņas

Izziņas par autobusu kustību un informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu:

Cēsu AO
29163880
   
Limbažu AO
64021045
29395243
   
Siguldas fil.
25445573
   
Saulkrastu fil.
67951551
   
Ainažu fil.
29424920
   
Aizkraukles fil. 65122635
   
Ogres fil. 29121621
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.
Lasīt vairāk! Piekrītu!